Как защитить зрения от компьютера (на казакском языке)

 

12 октября 2020

Компьютерлер - күнделікті және жұмыстағы ажырамас бөлік. Компьютерде ұзақ уақыт жұмыс істеу көздің шаршауына, нәтижесінде көру қабілетінің төмендеуіне әкелетіні жасырын емес. Осы зардаптардың бәрін қалай болдырмауға болады?

Жұмыс орныңызды дұрыс ұйымдастырыңыз. Монитор экранын көз деңгейінен сәл төмен қойыңыз, сонда көз бұлшық еттері аз шиеленіседі. Мониторда жарқылдың жоқтығына назар аударыңыз, оны шамның шамына немесе күн сәулесіне түспейтіндей етіп орналастырыңыз. Көзден компьютер экранына дейінгі оңтайлы қашықтық - кем дегенде 70 сантиметр болу керек. Әр 40 минут сайын үзіліс жасаңыз.

Ең жақсы нұсқа - терезеге қарау, көзге арналған жаттығулар жасау. Көздің бұлшық еттерін босаңсытуға арналған қарапайым жаттығу - жылдам жыпылықтау. Шындығында, біз компьютерде жұмыс істегенде аз жыпылықтаймыз, көз шаршайды және құрғақтық сезіне бастайды. Жыпылықтаған кезде көздер жаспен қосымша ылғалдана бастайды, бұлшықеттер босаңсытады, ыңғайсыздық жоғалады.

Компьютерге қарсы көзілдірікті қолданыңыз. Мұндай көзілдіріктер кез-келген шағылысуды және монитордың жарқылын сіңіреді, суреттің контрастын жақсартады, осылайша көздің шаршауын азайтады. Нәтижесінде дененің шаршауы және жалпы шаршауы төмендейді, тиімділігі артады.

Көбірек уақытты көшеде өткізіңіз. Жаяу серуендеу кезінде көзқарастарыңызды жақын орналасқан объектілерден алыстағы жаққа қарай жылжытыңыз, бұл босаңсу және көзге жаттығу.

Ылғалдандыратын арнайы көз тамшыларын қолданыңыз. Егер сіз үнемі «көзге құм» сезімін сезсеңіз, құрғақтық, жану сезімі болса, бұл көздің ылғалының жоқтығын көрсетеді. Ылғалдың жетіспеушілігін арнайы тамшылармен толтырыңыз. Есіңізде болсын, сіздің компьютеріңізге үзіліс бермеу көру проблемаларына әкелуі мүмкін.

все cоветы врача »

Случайное число
Введите четырехзначное число